2070821207 |
La meva àrea necessita de les altres. Cicle de conferències |
2020-2021 |
Jornada / Jornades. Internivells: Ed. Infantil-Primària-Secundària |
|
|
|
2/2/2021 - 14/4/2021 (6 hores) de 17:30h a 19:30h |
|
VT Curs a distància |
|
_ (A distància)  |
|
|
Format |
En línia |
Sincronicitat |
Síncron |
Organització |
Servei Educatiu Santa Coloma de Gramenet
|
| |
|
Activitat en format virtual |
| |
Inscripció |
08/01/2021 - 19/01/2021 |
|
|
Descripció i Metodologia: |
Cicle de tres conferències que fomenten la interdisciplinarietat i el consens a què ha d'arribar el professorat de diferents àrees per millorar la comprensió de la realitat: des de la pròpia àrea i en relació amb altres àrees de coneixement.
Més informació a https://serveiseducatius.xtec.cat/santacolomag/general/cicle-de-conferencies-la-meva-area-necessita-de-les-altres/
Les temàtiques seran les ciències, la llengua, les arts i la cultura digital.
-Albert Sangrà (2 de febrer)
-Carme Duran i Digna Couso (11 de març)
-Dimas Fàbregas (7 d'abril)
Emissió en directe des del canal de Youtube del CRP de Santa Coloma de Gramenet.
|
| |
Objectius |
Reflexionar sobre la connexió entre les àrees a l'hora d'ajudar l'alumnat a aprendre i comprendre el món que l'envolta.
Conèixer exemples rellevants d'aplicació de treball globalitzat
|
| |
Continguts |
La connexió entre àrees des de la mirada d'àmbits dirversos: lingüístic, científic, artístic i digital
|
| |
Observacions |
Certificació de 6 hores amb assistència a les 3 conferències programades.
Qui vulgui assistir a una o dues conferències, millor fer la inscripció a través del formulari específic.
|
| |
Avaluació |
Satisfacció de les persones en relació amb el disseny i el desenvolupament de l’activitat formativa i percepció de transferibilitat.
|
| |
Requisits de certificació |
Assistència i lliurament de formulari
|
| |
E-mail |
crp-santacolomag@xtec.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
dimarts |
02/02/2021 |
1730 |
1930 |
Sessió 2 |
dijous |
11/03/2021 |
1730 |
1930 |
Sessió 3 |
dimecres |
14/04/2021 |
1730 |
1930 |
|
| |